Zkušební vytvoření nového vizuálního stylu pro kosmetiku.
V první fázi vzniku mé kosmetiky byla myšlenka vhodného názvu. Vyšel jsem ze skutečnosti, že průkopníky a hlavními propagátory světové kosmetiky byli a jsou Francouzi. Stejně tak jako je francouzština vznešená, je parfém nositelem uhlazené a decentní kultury. Parfém jsem pojmenoval francouzským slovem „déesse“ čti [dés] – bohyně. Odtud se pak vyvíjela samotná značka.
Snažil jsem se použít prvky kaligrafické, pro kosmetiku ne příliš typické. Nejprve jsem kaligraficky psal celé slovo, ale pro sílu a důraz jsem později přistoupil na řešení pouze prvních dvou písmen – čili „Dé“. Poté jsem kaligrafický znak doplnil o typografii, která měla znak uhladit. Výsledný logotyp je řešen dvoubarevně. Barvu jsem zvolil modrozelenou, která je originální a zároveň optimistická.
Na řešení tvarosloví krabičky jsem použil jednoduchý kónický hranol, který jsem ozvláštnil právě principem originálního otevírání a zavíraní. Přechod dvou barev je řešený ladnou křivkou na vnější straně krabičky. Zelenomodrá vnitřní barva se zasunuje pod světlý obal na jehož čelní a horní straně je logotyp. Vnitřní strana obsahuje po odsunutí důležité informace. Chtěl jsem krabičku udržet v maximální střídmostí a jednoduchosti. Proto jsem nechal většinu textu schovanou. Vidět je pouze logotyp a druh kosmetického přípravku + jeho obsah na zadní straně. (tělový krém, pleťový krém a tělový sprej)
Plakát jsem řešil také v duchu jednoduchosti. Postavil jsem ho na síle značky a světlé barvy. Plakát je doplněn ještě stručným popisem konkrétního výrobku a názvem. V konkrétním případě jde o pleťový krém. Kompozice značky není centrální, schválně jsem ho umístil níž a nechal tak „dýchat“ prostor. Jelikož jde o pleťové a tělové krémy, vyšel jsem z hladkosti a čisté barvy.
Nutno podotknout, že pokud by se měl projekt realizovat, určitě by se s barevností v průmyslovém tisku hnulo. Ať už jde o luxusnější papír, či lesklejší a průmyslovější barvy v samotném tisku.