První návrh krabice na cyklistické helmy pro firmu Sherman vycházel ze základní informace, abych hlavně použil název firmy a reklamní text. Vymyslel jsem proto výsek na rohu s přesahující grafikou helmy. Grafickou myšlenkou mi byl výstražný trojúhelník jako symbol nebezpečí, kterému se vystavujeme při jízdě na kole bez helmy.
sherman box 11. 3. 2007
Bohužel poprvé zaskřípala komunikace a při představování návrhu jsem se dozvěděl, že výsek musí být standardizovaně základní. Proto jsem musel celý design předělat do nové formy.
Informační šum se do věci vložil i podruhé, když bylo oznámeno, že zelené krabice se neprodávají.
Navrhl jsem proto třetí řešení. Barva ani myšlenka bohužel neslavily úspěch. Každopádně to pro nás byla velká škola v jednání s klientem. Je nezbytné se vždy co nejvíce informovat o myšlenkách a úmyslech zadavatele, protože nedostatečná komunikace pak způsoboje ohromné plýtvání času a také pěnez na naší i klientově straně.